Amir Zamani - 3 New Track

تبلیغات

Amir Zamani - 3 New Track

سه آهنگ جدید و فوق العاده از امیر زمانی ... با 3 کیفیت | Exclusive |

( بهمراه جوابیه بیانیه دی جی سروش در مورد آلبوم تاوان عشق )




امیر زمانی : 



با سلام وعرض احترام  خواستم درباره بیانیه سروش نکاتی را عرض کنم متاسفانه بعضی ازسایت ها بدون اجازه اینجانب آلبوم تاوان عشق را درسایتشان  قراردادند آلبومی که 6 سال زحمت کشیده بودم به راحتی درسایت قرار می گیرد ودانلود میشودو دراین بین امکان جابه جایی اسامی نیز وجود دارد ضمن اینکه اگر درکاور ویا پشت والت آلبوم ببینید بنده سروش را به عنوان آهنگساز معرفی کردم( تراک 3 و9 و بخشی از10 ) با اینکه 80%تنظیم عزیز توبودم (تراک 3) راسروش درسال 84 انجام داده بود البته اگرمی دانستم آقای سروش انقدر گنده شدند که دلشان نمی خواهد به عنوان آهنگساز دراین اثر باشند مطمئنا بنده با کمال میل اینکار را انجام می دادم(البته متاسفانه قبلا درتبلیغات اسم ایشان درج شده ) ضمن اینکه اگر اینجانب دنبال اسامی دروغین بودم انقدر عاقل وباهوش بودم که به جای سروش اسامی مثل استادان سیروان خسروی و بهروز صفاریان و پدرام کشتکارو نیما وارسته و صدها تنظیم کننده معروف و محبوب و باسواداستفاده کنم ودرانتهای عرایضم اینکه خیلی خوب است انسانها گذشته خودشان را فراموش نکنندحتی اگر به خیال خود به جایی رسیده باشند!!!


 

01_ Dusam Dari

02_ Miad Oon Rooz

03_ Be To Residan

 

01_ Dusam Dari

02_ Miad Oon Rooz

03_ Be To Residan

 

01_ Dusam Dari

02_ Miad Oon Rooz

03_ Be To Residan


javahermarket



مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.